Grupul polonez Pepco anunță că va crea 13 mii de noi locuri de muncă în Europa în următorii trei ani, în cadrul unei campanii agresive de deschidere de noi magazine.

grupul-polonez-pepco-anunta-ca-va-crea-13-mii-de-noi-locuri-de-munca-in-europa-in-urmatorii-trei-ani,-in-cadrul-unei-campanii-agresive-de-deschidere-de-noi-magazine.

Directorul General al Pepco Group, proprietarul lanțurilor de magazine cu discount Pepco, Poundland și Dealz, a declarat pentru Reuters că grupul pe care îl conduce va crea 13 mii de locuri de muncă în Europa, în urma unei campanii agresive de deschidere de noi magazine.

Andy Bond a precizat că majoritatea locurilor de muncă vor fi în Europa continentală, în timp ce compania mizează pe faptul că cumpărătorii își vor îndreptate atenția către magazinele cu produse mai ieftine, ca urmare a efectelor provocate de pandemia de coronavirus.

Spre deosebire de mulți comercianți, care se mândresc doar cu faptul că au reușit să supraviețuiască, suntem foarte încrezători în ceea ce privește creșterea noastră”, a declarat Bond, un fost șef al lanțului britanic de supermarketuri Asda. Acesta a mai adăugat că Pepco ar putea beneficia de presiunea inflaționistă pe măsură ce oamenii vor deveni mai sensibili la preț.

Pepco Group, care este prezentă și în România, s-a listat la bursa de la Varșovia în luna mai și este evaluată la 6,9 miliarde de euro. Are peste 35 de mii angajați și 3.400 de magazine, în 16 țări, și din septembrie va începe să desfășoare activități și în Austria.

Sursă: Reuters.

Articole similare