Panasonic cumpără o companie de soluții digitale pentru lanțuri de aprovizionare, printr-o tranzacție de 7,1 miliarde de dolari. Producătorul japonez încearcă astfel să se adapteze unei cereri puternice din partea partenerilor.

panasonic-cumpara-o-companie-de-solutii-digitale-pentru-lanturi-de-aprovizionare,-printr-o-tranzactie-de-7,1-miliarde-de-dolari-producatorul-japonez-incearca-astfel-sa-se-adapteze-unei-cereri-puternice-din-partea-partenerilor.

Deja Panasonic a cumpărat 20% din acțiunile companiei Blue Yonder, pentru suma de 797 de milioane de dolari, iar acum va cumpăra de la ceilalți acționari restul de acțiuni. Jumătate din suma de 7,1 miliarde va fi plătită în bani lichizi, iar restul prin împrumuturi refinanțare prin obligațiuni și alte instrumente financiare.

”Nevoia de lanțuri de aprovizionare mai inteligente și autonomie a crescut dramatic în pandemia”; scrie Panasonic în comunicatul de presă în care anunță achiziția”. Cererea mare din partea partenerilor de afaceri au determinat compania, care colaborează și cu Tesla pentru bateriile electrice, să cumpere Blue Yonder.

Compania de soluții digitale are drept clienți și Walmart, Starbucks sau Unilever.

Sursa: Reuters

Articole similare